fredag, september 15, 2006

Rotvoll - skolen min


Høstskog
Originally uploaded by Isabelle Pettersen.
En dag jeg var på skolen hadde vi en ganske god pause mellom to forelesninger midt på dagen og jeg bestemte meg for å gå meg en liten tur siden skolen ligger i et utrolig fint uteområde. Den har store gressplener rundt overalt og du kan faktisk gå bare gjennom en liten skog så er du rett nede ved havet. Denne dagen var det veldig fint vær og det var godt og varmt i Trondheim og da jeg hadde beveget meg kun fem minutter ut av døra satt jeg på fjellet nede i fjæra med lukten av tang og tare behagelig blåsende i ansiktet. Med utsikt kun rett ut i Trondheimsfjorden hadde jeg følelsen av å være skikkelig på tur. Bildet jeg har lagt ved tok jeg i skogen på vei tilbake til skolen og jeg syns det blei overraskende klart til å være tatt med en mobiltelefon. Hvertfall, skolen min ligger utrolig fint til med sauer og høner, åkre og traktorer og skog, fjære og fjell rett i nærheten og samtidig er det ikke langt til sentrum. Det er liksom så fredelig på Rotvoll. På toppen av det hele er skolebygget kjempefint i seg selv. Ville bare si det egentlig.

3 kommentarer:

Heidi sa...

Bella! Isa Bella. Da skal jeg prøve meg på blogg-greia igjen.. Alle gode ting er tre, har jeg hørt.

Sunniva Erlandsen sa...

Er det bildet tatt med mob? Det er jo helt sjukt! Jaja...

Anonym sa...

eventyrbilde.(og bra mob da!)klem,c