torsdag, november 20, 2008

Eksamen og oppgavetid

I dag hadde jeg en plan om å dra på biblioteket i byen for å leite etter no stoff jeg skal bruke i en oppgave. Så våkner jeg på et iskaldt rom, får omsider tvunget meg selv ut av senga, står opp og spiser frokost, drikker en god og varm kopp kaffe, tar på meg ullsokker, krøller meg inn i et ullteppe, setter meg langt ned i sofaen og ser ut av vindu:

snø

Det er klart det er fryktelig koselig med snø, friskt og hvitt og lyst og fint. Og særlig siden det snart er desember og allting. Men så varmt det er under dette teppet da gitt, også så masse kaffe det er igjen på kanna. Mulig det går an å skrive litt på oppgava uten å dra på biblioteket først, hvertfall ikke helt ennå... Blir en lang dag det her tror jeg.

kaffehygge

1 kommentar:

Anonym sa...

du og du. vinter gitt:D Det er jo kos då! Lykke til med eksamener og alt som er:D
IM